Február 9-én, csütörtökön, hatodik órában (amikor sokan kémiaversenyen voltak), Wenczel Tanár Úr lediktálta azokat a memoritereket, amikből hétfőn feleltet. Kérte, hogy gyűjtsön mindenki Petőfi-, és Arany-ódákat, elégiákat (mindegyik kategóriához hármat, ez házi feladat!). A memoriterekhez tudni kell a hozzájuk tartozó tanult információkat, a listám ezt nem tartalmazza, mert nem jegyzeteltem annyit, hogy érdemes lenne leírni (akit érdekel, kérje el a füzetem suliban, de szerintem inkább az Adriéban bízzatok meg).A memoriter-listához az idézeteket többnyire a Magyar Elektronikus Könyvtárból, a Fazekas-adatbázisból szedtem, tehát (szerintem) megbízhatóak. A listáért nem vállalok felelősséget, előfordulhat, hogy valami kimaradt (bár mindent leírtam, amit a Tanár Úr mondott), érdemes egymással egyeztetni. Az építő jellegű kritikákat szívesen fogadom, aki pedig nem elégedett vele, az pedig legközelebb megcsinálja magának (kinek nem inge...).

Innen letölthető a cuccos: http://data.hu/get/4720955/memoriterek2012.pdf

Ha valami hiba, vagy probléma van, akkor tehát szóljatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://couldyourepeat.blog.hu/api/trackback/id/tr304095084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása